-
WilmaGast
Wij hebben als gemeente Venray vorig jaar voor het eerst, nog analoog met een excellijst de bovenstaande ziektes laten inventariseren.
Dit jaar, willen we dat weer doen. Nu is er vorige week een protocol uitgebracht voor het eenduidiger beoordelen van de essentaksterfte. Ik ga dus nu zelf aan de gang om tabellen aan te maken en een paspoort in te regelen zodat wij volgens het protocol de opname dit keer met een field-bestand dan wel online kunnen gaan opnemen.
Zijn er al meer mee bezig? Hoe denkt men hierover om dit als standaard mee te laten nemen in een van de paspoorten?
Ik zou hier voorstander van zijn, maar dan zou Antea/GBIservices snel moeten schakelen. (Wij hebben dadelijk al iets, maar niet iedereen is zo bedreven.
Frank ZwiersGast
Hallo Wilma,
Mooi item voor de themagroep Woordenboek, in het volgende overleg komt het op de agenda!
Goedemiddag Wilma,
De themagroep Woordenboek zal de vraag van gemeente Venray in de vergadering van 13 december a.s. agenderen.
Eenduidig volgens standaarden, informatie inwinnen en opslaan. Dat is ook wat je wilt als gegevensbeheerder.
Gr. John
-
Deze reactie is gewijzigd 4 jaren, 4 maanden geleden door
John Peeters.
WilmaGast
Hoi John,
Goed dat jullie er over na gaan denken. De gemeente Venray heeft het paspoort dus al ingericht. Ik denk dat het andere boombeheerders ook kan helpen.
Groeten, Wilma
Hoi Wilma,
Een vraagje; heeft Frank Zwiers van Antea Group al jullie paspoort?
We hoeven niet met ons allen het wiel 2x uit te vinden.
Groetjes, John